Een feest voor iedereen en overal!

Overal en elk moment is het mogelijk om een kinderopvang en/of entertainment op locatie aan te bieden, denk hierbij niet alleen aan een bruiloft of evenement, maar ook aan een congres, beurs of bedrijfsfeest. Overal waar kinderen bij aanwezig mogen en zullen zijn, bieden wij de mogelijkheid tot een knusse kinderopvang. 


Wat doen wij?

Wij denken in mogelijkheden en luisteren naar de wensen van de klant. Wat vaststaat is dat de jongere gasten in de leeftijd van 0 t/m 12 jaar een veilige kinderopvang op locatie wordt geboden. Wij zijn er voor iedereen die een feest organiseert waarbij kinderen aanwezig zijn. Van bruiloft tot personeelsfeest, van jubileum tot familiereünie.  Wij maken van uw feest ook een feest voor de kinderen. Bij elke leeftijdscategorie horen verschillen in wensen en behoeften, daar houden wij zoveel mogelijk rekening mee, zodat elk kind het gevoel krijgt erbij te horen. Daarnaast zorgen we voor een gezellige en vrolijke sfeer.

Hoe?
We bekijken het feest door de ogen van het kind en stellen in overleg het kinderprogramma samen, wat aansluit bij het draaiboek van het betreffende feest waarbij ook rekening wordt gehouden met de mogelijkheden op locatie en overige dienstverleners. De werkzaamheden van nanny’s kunnen zowel overdag als ’s avonds plaatsvinden. Daarnaast hebben wij ook vele ideeën om het feest zo creatief mogelijk te maken voor de kinderen. Wanneer er op de trouw- of feestlocatie een aparte ruimte beschikbaar is, dan zouden wij als nanny’s met de kinderen hier kunnen verblijven, we denken graag met u mee. Mits het weer het toelaat en de locatie ook, laten we de kinderen ook lekker buiten spelen. Daarnaast zijn de ouders altijd welkom om mee te doen en langs te lopen! We zijn alert en zullen de ouders waarschuwen als dat nodig is. Mochten er tijdens het feest speciale momenten zijn waarbij de kinderen aanwezig horen te zijn, dan houden we ons aan de planning en zorgen we ervoor dat alles vlekkeloos verloopt.

Vakbekwaam!
Wij werken altijd met minimaal 2 nanny’s. Zo is er genoeg aandacht en liefde voor elk kind. De nanny’s zijn vakbekwaam en in het bezit van een pedagogisch diploma, Verklaring Omtrent het Gedrag en er is altijd iemand aanwezig met een diploma Kinder-EHBO of BHV. 

Door onze ruime ervaring met grote groepen kinderen kunnen wij op een professionele manier invulling geven aan de opvang en het vermaak van de kinderen. Onze kracht is onze samenstelling, we zijn samen een sterk en enthousiast duo, dat met elkaar de dag voor de kinderen speciaal maakt en zoveel mogelijk aansluit bij de behoeften en de leeftijden van de aanwezige kinderen.


Wat bieden wij for a day?
Het bieden van zorg, veiligheid en warmte staat bij ons hoog in het vaandel. De ouders zullen zich vrij voelen om deel te nemen aan het feest en zullen ervaren dat de kinderen bij ons in veilige handen zijn. Zo hebben zij geen zorgen over hun kinderen en kunnen zij optimaal genieten van het feest.We zorgen ervoor dat de kinderen zich vermaken, de kinderen krijgen een eigen feest met bijbehorende activiteiten, dat vergelijkbaar is met het betreffende feest. We vinden het belangrijk dat we goed contact hebben met de organisatoren en ouders zodat zij op de belangrijke dag zich op de andere dingen kunnen focussen. Dit creëren we door middel van een persoonlijk gesprek, telefonisch contact of via Skype. 

KINDEROPVANG TIJDENS : Personeelsfeesten Bedrijfsfeesten Conferenties Vergaderingen Horecagelegenheden Concerten Hotels Kerstborrels Sinterklaasfeest Nieuwjaarsborrel Familiefeesten Kinderfeestjes Reünies Nannys for a day nannies for a day nanny for a day nanny a day nanny for a day nannies hotelnanny partynanny eventnanny weddingnanny